A célvonal csak egy újabb rajtvonal

A triatlon nem csak egy verseny, hanem egy életforma, amire merj büszke lenni

Be proud

A triatlon nem csak egy verseny, hanem egy életforma, amire merj büszke lenni.

Könnyű elveszni a digitális zajban.

Folyamatosan bombáznak minket ingerek, elvárások, és sokszor elfelejtünk a valóságra összpontosítani. A Magyar Triatlon Szövetség legújabb kampányával arra bíztat, hogy merj kilépni a komfortzónádból, és légy büszke arra, hogy fejleszted magad a valóságban.

BE PROUD jelentése

A Magyar Triatlon Szövetség alapvető célja, hogy a triatlont divatos kifejezésként jelenítse meg újra a sportolók számára.

Be Proud” jelentését úgy határoztuk meg, hogy az egyszerre legyen univerzális és intenzíven személyes. A kampány egyik célja az, hogy megcélozza azokat, akik érdeklődést mutatnak a sportág iránt – kortól, nemtől fizikai edzettségi szinttől függetlenül.

Imázsfilm üzenete

 

 Ne félj belevágni! Számos egyesület, edző, edzésterv áll rendelkezésedre, hogy sikeresen teljesíthesd életed első versenyét.

Ne állj meg! Merj kipróbálni új távokat, és állíts fel magad elé még merészebb célokat. Inspiráld a körülötted lévőket a kitartásoddal és a teljesítményeddel.

 

Az imázsfilm célja:

A sportág népszerűsítése.

A triatlon nem csupán egy sport, hanem egy életforma. Három sportág összefonódása, ami kihívás elé állítja a tested és a lelked is. Amikor triatlonozol, nemcsak a fizikai határaidat feszegeted, de mentálisan is megedződsz. Megtanulsz kitartó lenni, bízni magadban, és a céljaidért küzdeni.

 

Motivációs szlogenek

„A triatlon nem csak egy verseny, hanem egy életforma, amire merj büszke lenni.

A célvonal csak egy újabb rajtvonal.”

 A para, amatőr, utánpótlás és olimpikonok szereplésével készült imázskampányt a STUDIO FLAPS készítette.

Varga Aliz
(Creative Director)

Szerettünk volna olyan filmet készíteni, ami bemutatja és népszerűsíti a sportágat, image filmként funkcionál.

Amikor megkaptuk a lehetőséget, mindent pár nap alatt kellett kitalálni és leszervezni a sportolók szoros időbeosztása miatt, mert volt aki a forgatás utáni napon már külföldön állt rajtvonalhoz, így csak pár óránk volt velük dolgozni. A vizuális koncepció elsődlegesen a sportolók fizikumára koncentrál, ők a hero-k a filmben. A velük készült stilizált képek gyors kamera mozgással lettek felvéve, hogy még dinamikusabbak legyenek, átérezhető legyen a fókuszáltság, verseny előtti feszültség, ami mind a tágabb, mind a makró felvételeken megjelenik.

Ezek egészülnek ki az archív felvételekkel, ahol láttatjuk a versenyek izgalmát, a győztes pillanatokat és a küzdelmet a célba érésért. A legfőbb célunk volt reálisan bemutatni a triathlont.

Rengeteg edzés, szép és nehéz pillanatok, váltakozó érzelmek, de az elért eredményektől független büszkeség érzés, mert a sport akármilyen szinten is űzi az ember, mindenképp sikerélmény kell, hogy legyen.

Az úszás, kerékpározás és futás három olyan sport, ami nem csak állóképességet kíván, de versenyszerűen űzve, jó erő- időbeosztási érzéket is, ezért többször megjelenítettük az óra motívumott, mind hangban, mind vizuálisan. A lélegzetvétel, a szívdobogás, a bicikli kerekek, a lánc, a szél, víz hangja adja a film ritmusát is és a zenét. Kihangsúlyozza, hogy milyen összehangolt munka is a triathlon, belesimul és felerősíti a vizuális élményt, de nem veszi el a fókuszt.

A vágásnál nemcsak a gyors, dinamikus kép váltásokra szerettük volna alapozni a filmet, hanem montázs technikát is használtuk, hogy az archív felvételek beleilleszkedjenek a felvett anyagba és még nagyobb hangsúly kerüljön a sportág összetettségére, az úszás-futás-kerékpározás hármasára. Koncepció volt természetesen ábrázolni a sportólókat, ezért döntöttünk úgy, hogy nem lesz rajtuk smink a filmben.

Minden apró részletet, a küzdelmeik nyomait, filter nélkül láthatja a néző. A forgatás alatt sokat beszégettünk a szereplőkkel, nagy élmény volt velük a közös munka, mindenki nagyon készségesen és örömmel vett részt a projektben, ami talán látszik is a végeredményen.

A imázsfilmben az alkotók különböző ép és para sportolót, valamint olimpikonokat és utánpótlás reménységek fotózott, hogy az emberek figyelmét felkeltse, és a triatlon megbízható képét ne csak az amatőrök, hobbi sportolók, hanem a profi sportolók körében is népszerűsítse.